閱讀使人廣博,寫作使人細膩--李怡

我最喜愛的武俠作者

  • 馬伯庸
  • 喬靖夫
  • 梁羽生
  • 古龍

2014年10月7日 星期二

反佔中之歌

  之前曾"玩玩下"填了一首"佔中之歌",餘興未盡,為示平衡,聊以"贈興",決意再來試填一首"反佔中之歌"。

"反佔中之歌"(調寄王菲"愛與痛的邊緣")
看見龍和道前,場面太墟冚,
鐵馬四處擺滿,前路已封死,
在政總聽到一片呼聲,
是那雙方喺處開戰,
害我塞車過鐘,幾點可番到屋企?
更要佔領多處,妨礙我搵食,
我已滿肚火氣,誰又會知曉?
在這天好想打你班友,
鬧你仆街點解要搞咁多野?
旺角通不到車,沒法番工令我極為憎厭!
其實社會,已漸狂亂,
越是再搞,更是嚴重,
我已經不可把你支持,我有我的生活,不想再受擾。
其實佔中,太屬無謂,
落實政改,要問人大,
要佔就佔領那天安門,逼他中央送你直選!

沒有留言:

張貼留言