閱讀使人廣博,寫作使人細膩--李怡

我最喜愛的武俠作者

  • 馬伯庸
  • 喬靖夫
  • 梁羽生
  • 古龍

2013年12月3日 星期二

晒馬

  凌晨的旺角砵蘭街,一輛亮麗跑車呼嘯著,停泊在夜店前的霓虹燈箱下,從車內步出一個金髮紋身的"社團大佬"和一名打扮妖冶,一頭長髮也染成五顏六色的年輕女子,分別拿著手機,正在大聲講電話,夾雜著密麻麻的,與環境十分配合的粗言穢語。

  這時,忽見兩旁閃出數名各拿著警察通訊器的便衣探員,匆忙向二人趨近。為首一人朗聲道:"你就係‘洪興社’既陳浩男?"

  金髮男子聞聲一愕,面色頓時一沉,冷然答:"我就係浩男哥,點呀,‘食屎狗’?"
 
  探員沉住氣亮出證件:"我係旺角‘雜差房’刑事偵緝第二隊督察李修然,想請你番警署協助調查一宗本月十號發生o係女人街既嚴重傷人案!"

  浩男哥不禁冷笑了,十分不屑地:"原來係咁,唔X好意思,阿叔而家好X忙,唔X得閒,麻X煩你聽朝同我秘書預約左先,係咁!"說著一陣囂張大笑,便欲步離。

  李修然忙上前伸手一攔:"嗱,咪玩野呀,唔係就告多你一條阻差辦公……"

  "呀,我真係好X驚呀!食屎狗,我X你老母呀!"

  李修然已凜然亮出手扣:"信唔信我即刻‘塔’你?"
  
  "你想‘大’我呀?"浩男哥說著,向女友:"細細粒,隻食屎狗想同我玩野,仲唔同我即刻call‘恆’馬黎同佢玩下?"

  那女子忙用手機打了個號碼:"喂,大佬call你地晒馬,快X啲全部黎砵蘭街‘新樂記’門口!快馬!"

  探員們聞言不由面面相覷。

  "點X樣啦?係咪有啲‘慄’啦?"浩男哥甚有氣勢地當街一站:"食屎狗,你地知唔X知道,呢度每晚十二點鐘後,唔X到你地話事,係我話X晒事,隨時收你地皮都得呀!"

  "你……"

  大約一分鐘後,只見人影憧憧,數十名古惑仔紛紛從各處氣勢洶洶地集結而來,把幾名探員惡狠狠地包圍住。

  為首的punk友名叫"火雞",乃是浩男哥"頭馬",粗聲地:"咩料呀大佬?"

  "冇,有幾條食屎狗想同我玩野。"

  眾古惑仔齊聲大笑:"收皮啦,食屎狗!仲唔快X啲番去食屎?"

  探員們正不知所措,這時,忽見街旁一家掛著大胸美女照片的夜總會升降機大門外,不知誰正在大洒冥錢,剛好一陣怪風吹過,冥錢隨即四散飄揚,有不少正落到眾人身上。

  探員們忽然目瞪口呆地直盯著眾古惑仔,半晌,面色大變,神情古怪。

  "係係……你地話晒事……伙記,我地收隊……"

  李修然說罷,竟如喪家犬一般,匆忙招呼手下離開。

  浩男哥得意狂笑:"話左你地係食屎狗,即係食屎狗……"

  卻在此時,忽聽探員手上的警察通訊器剛好傳來話聲:"各單位注意,砵蘭街山東街啱啱發生一單黑社會大規模械鬥,有幾十人死傷,收到既伙記即刻趕去支援……"

  浩男哥一怔,登時望向火雞:"咩料……"

  然而,話才出口,不由呆住,全身一陣發慄──因為,他這才看見火雞和一眾他的"靚"們忽已都變成全身是血,面色陰沉的可怖模樣……

  "細細粒"一聲尖叫,嚇得當堂昏倒在地上。

  火雞這才朝著浩男哥一陣詭異苦笑:"大佬,我地頭先啱啱喺o個邊畀洪英社班友‘伏’,全部‘瀨’ X晒野,呢鑊真係’出唻行,遲早還’,以後唔止油尖旺,成個世界夜晚十二點鐘後,真係可以由我地話X晒事……唔啱你落X埋黎,繼續做我地楂fit人?"

沒有留言:

張貼留言