閱讀使人廣博,寫作使人細膩--李怡

我最喜愛的武俠作者

  • 馬伯庸
  • 喬靖夫
  • 梁羽生
  • 古龍

2015年9月2日 星期三

小小爛爛GAG

  "喂,老李,今晚一齊食飯蒲吧呢?"
  "唉,都係咪啦……"
  "乜你呢排好手緊咩?又做咗‘長崎涼美’(長期糧尾)呀?"
  "唔係長崎涼美,係南韓總統個細佬至真!"
  "?"
  "仔女就嚟開學,要畀書簿費,馬季又就開鑼,我咪做咗朴槿惠個細佬‘撲緊水’咯……"

  沙灘上,一位剛剛曾經遇溺,穿著比堅尼的年輕美女向那位用人工呼吸方法把她救醒的帥哥救生員溫柔感激地說:"真太謝謝你了!要不是你……
  這時,忽見救生員嘴角突然淌出血絲。美女大吃一驚:"你怎麼了?"救生員苦笑道:"要不是你,我也不會跟另外的幾個救生員先狠狠打上了一場架,結果導致了……內傷……

  這天,老陳匆忙地跑進老板的辦公室:"老板,我要請假!"
  老板登時現出一臉不滿神色:"你究竟有咩事?"
  "我要趕住番去睇四仔!"
  老板一怔,隨即大怒:"你講乜話?你玩嘢呀?"
  老陳一臉無辜地:"我冇玩嘢呀!啱啱接到我老婆電話,話我個四仔發高燒,入咗醫院……

  顧客在湯裏發現蒼蠅,於是忙把侍應叫住:"喂,你瞧瞧這是什麼?"
  侍應往湯裏一瞧,突然情急智生,裝出一臉驚喜道:"恭喜恭喜!這正是我們餐廳近期最新推出的優惠項目!誰若有幸在湯中發現廚師預先放下的一隻假蒼蠅,即可享用額外附送的另一客餐湯!假如在湯中發現蟑螂,還可額外附送兩客呢!"





沒有留言:

張貼留言